مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-26فرهنگي

جنگل های هیرکانی ترکیب فرهنگ و طبیعت است/ برگزاری جشنواره عکس هیرکانی


مسئول پایگاه هیرکانی گیلان با تاکید بر لزوم نشان دادن ارزش جنگل های هیرکانی، عنوان کرد: هیرکانی صرفا یک اثر طبیعی نیست، بلکه هزاران سال تاریخ تکاملی انسان در این جنگل ها وجود دارد و ترکیب فرهنگ و طبیعت است.

- ایسنا/گیلان مسئول پایگاه هیرکانی گیلان با تاکید بر لزوم نشان دادن ارزش جنگل های هیرکانی، عنوان کرد: هیرکانی صرفا یک اثر طبیعی نیست، بلکه هزاران سال تاریخ تکاملی انسان در این جنگل ها وجود دارد و ترکیب فرهنگ و طبیعت است.

فریبا بابایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل پایگاه جنگل های هیرکانی در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از تیر 1400، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی با هدف افزایش سطح اطلاعات عمومی نسبت به جنگل های هیرکانی خواهیم کرد.

وی جنگل های هیرکانی را شامل 12 سایت با عرصه ثبتی 129 هزار هکتار دانست و افزود: سه سایت با مساحت 25 هزار هکتار در استان گیلان قرار دارد که شامل سیاهرود رودبار، گشت رودخان فومن و لیسار تالش است.

مسئول پایگاه جنگل های هیرکانی گیلان، با اشاره به مشارکت منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی در مدیریت، حفاظت و ثبت ملی و جهانی جنگل های هیرکانی، تصریح کرد: به مناسبت روز درختکاری جشنواره عکاسی هیرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل های هیرکانی ترکیب فرهنگ و طبیعت است/ برگزاری جشنواره عکس هیرکانی

جنگل های هیرکانی ترکیب فرهنگ و طبیعت است/ برگزاری جشنواره عکس هیرکانی